Jelenlegi hely

Reklamáció

Az Everest Ayurvéda s.r.o. székhely: Harmonická 1384 Praha 5, 158 00 Cseh Köztársaság. Reklamációs feltételei - a www.everest-ayurveda.hu internetáruház müködtetöje - megfelel az érvényes 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályainak.

Elsősorban a következők:

1) A termék hibájáért való felelőség mértéke

A termék hibájáért való felelőség mértéke a rendeletből adódik. A termék a vevőnek elsőosztályú minőségben van elküldve, mindenféle károsodás nélkül.

2) A szerződés felbontása

A vevőnek joga van a szerződést 14 napon belül indoklás nélkül felbontani.

3) A reklamáció  folyamata

Kérjük minden reklamációról először értesítse felhatalmazott alkalmazottunkat a 06-20-266 05 09 számon, ahol megbeszélik a reklamáció intézését.

4) A reklamáció intézésének határideje

Az esetleges reklamációt indokolatlan késedelem nélkül intézzük, de legkésőbb 30 napon belül a reklamáció érvényesítésétől.

5) A reklamáció érvényesítése

A reklamációt csak postán való elküldéssel, ajánlva lehet érvényesíteni (nem utánvéttel!) a következő címre: Szipka Józsefné Deés utca 23/A Budapest XIV. ker 1147.